Kampen om tiden – kan smartere kundehåndtering redde verdiskapingen i norske bedrifter?
11.08.2025 kl. 13:00 - 13:45
Kribb (Vestre Gate 7)
Norske bedrifter står i en krevende tid: Ressurser blir knappere, samtidig som kunde- og brukerkravene øker. Hvordan kan vi sikre fortsatt verdiskaping og lønnsomhet i B2B-markedet, når arbeidsdagen presses fra alle kanter? Hva gjør de som lykkes med dette i Norge?
Dette er ikke bare en utfordring for enkeltbedrifter, men en bredere samfunnsutfordring: Hvordan kan vi rigge salgs- og kundeorganisasjoner for fremtiden? Hvordan kan teknologi, kunstig intelligens og bedre arbeidsprosesser bidra til å opprettholde konkurransekraft og verdiskaping, uten å slite ut folkene som skal stå i det? Og ikke minst - uten å gå på bekostning av en god bruker- og kundeopplevelse.
I dette foredraget vil vi gå i dybden på hvordan digitalisering av prosesser i kundereisen kan spare både tid og ressurser, og rett og slett være verdiskapende for deres organisasjon. Vi inviterer til en åpen samtale om hva som skjer når ressursmangelen møter kravene i B2B-kundehåndtering – og hvilke løsninger som kan skape et mer bærekraftig arbeidsliv.
Vi har jobbet med tusenvis av norske organisasjoner og bedrifter over en 35-års periode, og ønsker i dette innlegger å dele verdifull erfaringer for hva vi har lært og sett.
Dette innlegget passer for deg som er organisasjonens eller bedriftens ansikt utad - enden som saksbehandler, leder, kundeansvarlig eller liknende.
Dette er ikke bare en utfordring for enkeltbedrifter, men en bredere samfunnsutfordring: Hvordan kan vi rigge salgs- og kundeorganisasjoner for fremtiden? Hvordan kan teknologi, kunstig intelligens og bedre arbeidsprosesser bidra til å opprettholde konkurransekraft og verdiskaping, uten å slite ut folkene som skal stå i det? Og ikke minst - uten å gå på bekostning av en god bruker- og kundeopplevelse.
I dette foredraget vil vi gå i dybden på hvordan digitalisering av prosesser i kundereisen kan spare både tid og ressurser, og rett og slett være verdiskapende for deres organisasjon. Vi inviterer til en åpen samtale om hva som skjer når ressursmangelen møter kravene i B2B-kundehåndtering – og hvilke løsninger som kan skape et mer bærekraftig arbeidsliv.
Vi har jobbet med tusenvis av norske organisasjoner og bedrifter over en 35-års periode, og ønsker i dette innlegger å dele verdifull erfaringer for hva vi har lært og sett.
Dette innlegget passer for deg som er organisasjonens eller bedriftens ansikt utad - enden som saksbehandler, leder, kundeansvarlig eller liknende.
- Kontaktperson
- Emilie Nøss Wangen (Managing Director)
- Telefon
- 45501994
- Arrangør(er):
- SUPEROFFICE NORGE AS
Medvirkende:
-
Emilie Nøss Wangen
SuperOffice Norge AS
Managing Director -
Henning Kind Petersen
SuperOffice Norge AS
Director -
Magnus Mørk Thingnæs
SuperOffice Norge AS
Director
- Type arrangement:
- Foredrag