Hopp til innhold

Kampen om tiden – kan smartere kundehåndtering redde verdiskapingen i norske bedrifter?

11.08.2025 kl. 13:00 - 13:45

Kribb (Vestre Gate 7)

Norske bedrifter står i en krevende tid: Ressurser blir knappere, samtidig som kunde- og brukerkravene øker. Hvordan kan vi sikre fortsatt verdiskaping og lønnsomhet i B2B-markedet, når arbeidsdagen presses fra alle kanter? Hva gjør de som lykkes med dette i Norge?

Dette er ikke bare en utfordring for enkeltbedrifter, men en bredere samfunnsutfordring: Hvordan kan vi rigge salgs- og kundeorganisasjoner for fremtiden? Hvordan kan teknologi, kunstig intelligens og bedre arbeidsprosesser bidra til å opprettholde konkurransekraft og verdiskaping, uten å slite ut folkene som skal stå i det? Og ikke minst - uten å gå på bekostning av en god bruker- og kundeopplevelse.

I dette foredraget vil vi gå i dybden på hvordan digitalisering av prosesser i kundereisen kan spare både tid og ressurser, og rett og slett være verdiskapende for deres organisasjon. Vi inviterer til en åpen samtale om hva som skjer når ressursmangelen møter kravene i B2B-kundehåndtering – og hvilke løsninger som kan skape et mer bærekraftig arbeidsliv.

Vi har jobbet med tusenvis av norske organisasjoner og bedrifter over en 35-års periode, og ønsker i dette innlegger å dele verdifull erfaringer for hva vi har lært og sett.

Dette innlegget passer for deg som er organisasjonens eller bedriftens ansikt utad - enden som saksbehandler, leder, kundeansvarlig eller liknende.
Kontaktperson
Emilie Nøss Wangen (Managing Director)
Telefon
45501994
E-post
emilie.wangen@superoffice.com
Arrangør(er):
SUPEROFFICE NORGE AS

Medvirkende:

  • Emilie Nøss Wangen SuperOffice Norge AS
    Managing Director
  • Henning Kind Petersen SuperOffice Norge AS
    Director
  • Magnus Mørk Thingnæs SuperOffice Norge AS
    Director
Type arrangement:
Foredrag
Tema:
Digitalisering, Næringsliv