Markedsføring og bærekraft – motstridende interesser eller gjensidig avhengighet?
13.08.2025 kl. 11:00 - 11:45
Madam Reiersen (Nedre Tyholmsvei 3)
Markedsføring er et verktøy for å skape vekst. Vekst betyr gjerne økt forbruk, enten privat eller i næringsvirksomhet. Betyr det at markedsføring er et verktøy som jobber mot klimamålene, eller kan markedsføring være et verktøy for å drive frem endring i forbrukervaner og skape større lønnsomhet i bærekraftsinitiativer? Og hva tenker den norske forbrukeren?
Dette ønsker dentsu å sette søkelyset på i en paneldebatt under Arendalsuka. Dentsu har undersøkt fokuset på, og interessen for, bærekraft blant norske forbrukere. Disse funnene ønsker vi å diskutere med fremtredende norske selskaper for å sette søkelyset på hva som helt konkret kan gjøres innen markedsføringsfeltet for å bidra til økt bærekraft og hva som eventuelt hindrer oss i å lykkes med bærekraftig vekst i konkurranseutsatte næringer.
Dette ønsker dentsu å sette søkelyset på i en paneldebatt under Arendalsuka. Dentsu har undersøkt fokuset på, og interessen for, bærekraft blant norske forbrukere. Disse funnene ønsker vi å diskutere med fremtredende norske selskaper for å sette søkelyset på hva som helt konkret kan gjøres innen markedsføringsfeltet for å bidra til økt bærekraft og hva som eventuelt hindrer oss i å lykkes med bærekraftig vekst i konkurranseutsatte næringer.
- Kontaktperson
- Trine Lien
- Telefon
- 95965989
- Arrangør(er):
- Dentsu Norge AS
Ordstyrer:
-
Paal Fure
Dentsu Norge
CEO -
Stian Giskødegaard
Dentsu Norge
Business Development Director
- Type arrangement:
- Samtale