Slik får du godt inneklima i skoler og barnehager på budsjett
11.08.2025 kl. 13:00 - 14:00
MS Brisen (Langbryggen 19)
Én av tre ansatte i skoler og barnehager opplever dårlig eller svært dårlig inneklima. Det går ut over elever og ansattes helse, trivsel og produktivitet, viser undersøkelsen «Inneklima i arbeidslivet» gjennomført av Respons Analyse for GK.
Samtidig rapporterer RIF - Rådgivende ingeniørers Forening i «Norges Tilstand» om et alarmerende og økende vedlikeholdsetterslep i kommunal eiendomsforvaltning.
Hvordan skal kommunene gjøre nødvendige oppgraderinger når mer enn halvparten alle norske kommuner gikk i minus i fjor?
Vi viser hvordan flere skoler har klart å bedre inneklimaet ved hjelp av enkle og rimelige tiltak.
Vårt panel diskuterer hvordan flere skoler og barnehager, driftere og kommuneansatte kan bedre inneklimaet ved hjelp av kunnskap, gode tilsynsrutiner og enkle verktøy.
Slik kan vi lykkes med å sikre barna det inneklimaet de faktisk har krav på – med de midlene som finnes.
Samtidig rapporterer RIF - Rådgivende ingeniørers Forening i «Norges Tilstand» om et alarmerende og økende vedlikeholdsetterslep i kommunal eiendomsforvaltning.
Hvordan skal kommunene gjøre nødvendige oppgraderinger når mer enn halvparten alle norske kommuner gikk i minus i fjor?
Vi viser hvordan flere skoler har klart å bedre inneklimaet ved hjelp av enkle og rimelige tiltak.
Vårt panel diskuterer hvordan flere skoler og barnehager, driftere og kommuneansatte kan bedre inneklimaet ved hjelp av kunnskap, gode tilsynsrutiner og enkle verktøy.
Slik kan vi lykkes med å sikre barna det inneklimaet de faktisk har krav på – med de midlene som finnes.
- Kontaktperson
- Gro Maren Mogstad Karlsen (Kommunikasjonsdirektør i GK)
- Telefon
- +47 924 60 831
- Arrangør(er):
- GK Norge og RIF - Rådgivende ingeniørers Forening
Medvirkende:
-
Mads Mysen
GK
fagdirektør i GK og professor ll OsloMet -
Liv Kari Skudal Hansteen
Rådgivende ingeniørers Forening
administrerende direktør -
Odd Magne Anderdal
Hemsedal kommune
leiar eigedom
- Type arrangement:
- Samtale