Retningslinjer
Navn på stedet
I kriteriene for arrangørene, heter det at de skal bruke arrangørstedets originale navn. Derfor skal det også registreres på samme måte av dere som eier stedene. Dette for å forhindre «sponsede navn» og for å gjøre det enklere å finne fram i byen.
Hvis lokalet ikke har et egennavn, legger du inn gateadressen både i navn- og adresse-feltet.
Merk at det er navnet på hele stedet (f.eks. «Arendal bibliotek») som skal legges inn her. Navnet på rommet eller lokalet (f.eks. «auditoriet») legges inn på neste side.
Adresse
Hvis du skriver inn riktig gatenavn og -nummer, plasseres stedet riktig i kartet. Det sikrer at potensielle leietakere forstår hvor stedet ligger.
E-post
Dersom dere har en felles e-postadresse, kan det være lurt å bruke denne, så dere fortsatt har tilgang dersom den som først registrerte stedet for eksempel slutter i jobben.
Nettside
Adressen må ha med «https://» først i URL-en for å bli riktig.
Tips: Åpne nettsiden i en nettleser og kopier og lim inn fra adressefeltet.
Registrer arrangementssted
Legg inn informasjon om arrangør og lokaler.
Fyll ut skjemaet til høyre med informasjon om arrangementstedet. Dette inkluderer navn på stedet, kontaktinformasjon, adresse og andre relevante detaljer.
Etter at arrangementstedet er registrert, vil du kunne legge til informasjon om selve lokalet (eller lokalene) som er tilgjengelige.